1984

Országjáró

Utazunk Magyarországon és a hajdani Magyarországon. Megnézzük, megismerjük, megosztjuk.

Friss topikok

• dino vercotti: Emailcímed add meg nekem. (2010.08.30. 23:54) Élünk!
  • citromosjegestea: A második kép hol készült? Roppant látványos. (2009.10.29. 14:02) Egy kép
  • Tamararara: 2-3 éve voltam a Kultúrális Örökség napján volt a Monostori Erődben. Azt hiszem hosszú idő után, a... (2009.10.12. 14:42) Komárom, Monostori Erőd
  • dino vercotti: Továbbra is figyelek ám. (2009.08.15. 23:15) Nagyboldogasszony napja
  • Csia: A PS12 valóban jó, sőt... Néha viszont az egyszerűbb dolgok hatásosabbak mint a profi megoldások. ... (2009.03.10. 19:55) Érthetetlen dolgok

Linkblog

Kövess!

2009.04.24. 12:06 DartagnanX

Régen volt

Hogy új bejegyzést sikerült elhelyeznem a blogon. Ennek a legfontosabb oka az, hogy lusta voltam.

Azóta jártunk Szegeden és méginkább Óföldeákon, valamint ellátogattunk Szentgotthárdra és átruccantunk Stájerországba, ahol megnéztük Regensburg várát.

De először is néhány kép a március 15-i eseményekről. Csak kettőt teszek be, amiket külön kaptam. A többit ITT lehet megtekinteni. Felül a gyerekek élvezik a lovasszánt, alul pedig az egyik hős katonát látjuk. Ő Gergő kollégám középső gyermeke, nagyon élvezte a huszár öltözéket, lovon érkezett az ünnepség helyszínére (jó, kis segítséggel, de nagy lovon), és a csúcs az volt, amikor egy katonadalt énekelt el az ünnepségre összegyűlteknek. Ráadásul egyedül. Nagyon aranyos volt!

Sajnos nem számítottunk az esőre és a hideg szélre, ezért kora délután eljöttünk, mielőtt még megfagytunk volna.

Külön megemlíteném a falu lelkipásztorát, aki egészen fantasztikusan összetartotta a közösséget, mindenhol ott volt. Ha kellett akkor a rúgkapáló lovakat fogta meg, ha kellett a gyerekeket (és a felnőtteket) irányította, mindenkihez volt egy-két szava, és kiváló beszédet mondott a templomban és az ünnepségen is. Délutánra már azon sem csodálkoztam volna, ha borrá változtatja a vizet.

Szólj hozzá!

Címkék: utazás kirándulás március 15 bér ünnepség orszagjaro

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.