1984

Országjáró

Utazunk Magyarországon és a hajdani Magyarországon. Megnézzük, megismerjük, megosztjuk.

Friss topikok

• dino vercotti: Emailcímed add meg nekem. (2010.08.30. 23:54) Élünk!
  • citromosjegestea: A második kép hol készült? Roppant látványos. (2009.10.29. 14:02) Egy kép
  • Tamararara: 2-3 éve voltam a Kultúrális Örökség napján volt a Monostori Erődben. Azt hiszem hosszú idő után, a... (2009.10.12. 14:42) Komárom, Monostori Erőd
  • dino vercotti: Továbbra is figyelek ám. (2009.08.15. 23:15) Nagyboldogasszony napja
  • Csia: A PS12 valóban jó, sőt... Néha viszont az egyszerűbb dolgok hatásosabbak mint a profi megoldások. ... (2009.03.10. 19:55) Érthetetlen dolgok

Linkblog

Kövess!

2010.09.01. 13:44 DartagnanX

Recsk

Már hogy ne láttunk volna érdekességeket?!Hiszen Recsken is jártunk. Ami megér egy hosszabb bejegyzést is. Hamarosan.

2010.08.31. 10:19 DartagnanX

Futottunk egy kört

4 geoláda helyét állapítottuk meg.Ebből egyet nem tudtunk megközelíteni. De ott voltunk! Egyet simán kihagytunk, mert lassan mentünk.Egyhez pedig elindultunk. De 20 méterre tőle beszart a GPS, ezért nem találtuk meg. Ráadásul közben ránkszakadt a hatalmas vihar, mi meg álltunk…

2010.08.06. 22:50 DartagnanX

Élünk!

Lesz időnk elmenni.Juhéjj!Jövő hétvégén kirándulás.Csodás lesz.Múlt héten a fiumei várban és kolostorban jártunk. Írhatok arról is, ha már üvöltve követelitek mind a tízmillióan.

2010.04.06. 10:27 DartagnanX

Pihi

Sosem voltam a rendszeresség híve, és mióta elkezdtem az egyetemet, azóta pláne nehéz 1. utazni 2. bejegyzéseket írni. Ennek oka, hogy a hétvégéim egynaposak lettek, a vasárnapot pedig nem töltjük országjárással.Nyáron újra aktívan töltjük majd minden hétvégénket, hogy új…

2010.02.04. 11:45 DartagnanX

Boldogkő és egy kicsit Füzér

Őrületes nagy dolgokon töröm a fejem, és egy gramm időm sincs a hobbijaimra (kivéve, ha feltételezzük, hogy az egyetemre járás is hobbi), ennek ellenére feltöltök néhány fotót a Boldogkőváralja községben található váracskáról.A XIII. században épült várral…

Szólj hozzá!

Címkék: utazás vár kirándulás boldogkőváralja boldogkő országjáró füzér

2010.01.05. 10:55 DartagnanX

Történt végre valami

Bár az előadások és a vizsgaidőszak kissé korlátozottá tették a lehetőségeimet, azért csak sikerült eljutni két helyszínre.Az egyik a régen tervezett Boldogkői vár, a másik pedig Füzér vára, ami szintén azon a tájékon helyezkedik el.Közben pedig a nagyon csendes és békés…

Szólj hozzá!

Címkék: kirándulás boldogkő országjáró füzér pusztaradvány

2009.10.27. 22:55 DartagnanX

Egy kép

Lusta vagyok. De kaptok egy képet. Na jó, kettőt.

2009.10.15. 13:08 DartagnanX

Nem jó hírek

Az üzenet amelyet vérrel írtak! Tartalmát tekintve elsőre akár átlagos üzenetnek is nézhetnénk, ám van benne egy apró részlet, és ez mindent keresztülhúz. Ez a részlet a dátum. A neptuntól kaptam levelet, szombaton órám lesz. Így országjárás nem lesz.Sad story.Ja a…

2009.10.13. 12:30 DartagnanX

Bulvárosodás

Kihalásra ítélt állatok! Véres tetemek a Duna mentén! Nos, mivel a tegnapi post után rekordlátogatottságot sikerült elérni (tényleg), ezért úgy döntöttem, hogy mostantól becsapós felütésekkel indítok.Továbbá az is eszembe jutott, hogy ha időm engedi, akkor érdekes…

2009.10.12. 14:23 DartagnanX

Rábaköz

Szex és erőszak a Rábaközben! A Rábaköz a Répce, a Rábca és a Rába folyók által közrezárt területet jelenti, és azt a területet is, ahova hétvégén elutazunk. Az első mondatot pedig azért írtam, hogy kiderítsem, mennyivel több kattintás lesz a linkre a facebookon egy ilyen…

Szólj hozzá!

Címkék: geocaching országjárás országjáró rábaköz

2009.09.20. 22:33 DartagnanX

Komárom, Monostori Erőd

1850 és 1871 között épült, katonagenerációk egész sorát szolgálta ez a hatalmas földdel fedett erődítmény.1991-ig használták a vörösök, azóta üresen áll. Teljesen üresen.Hosszú folyosói, sötét kazamatái szinte végig bejárhatók, érdekes hangulatot árasztanak.

2009.09.13. 19:44 DartagnanX

Komárom

Rettenetes időrabló elfoglaltságaim (amiket nem én találok ki magamnak) miatt, sajnos mostanában nem volt lehetőségem utazást szervezni.Ennek azonban vége!Terveim szerint az elkövetkező vasárnapon ellátogatunk Komáromba, ahol számos erőd maradványa taláható.Komáromról sokat…

2009.08.21. 23:17 DartagnanX

Mária kápolna, Istenanya szentkútja

Bejegyzés helyett, most néhány képet tárok elétek. Majd írok is talán, csak most nem vagyok valami jó passzban. Ezért nincs se kedvem, se ihletem.A címmel ellentétben, nem csak a kápolna és a kút látható, hanem a csévharaszti pusztatemplom, az avar-kori síremlék, és a…

Szólj hozzá!

Címkék: emlék mária geocaching ecséd kápolna istenanya avar csévharaszt szurdokpüspöki orszagjaro pusztatemplom szentkútja

2009.08.13. 00:27 DartagnanX

Nagyboldogasszony napja

15-én lesz Nagyboldogasszonyunk napja, ennek örömére elmegyünk Istenanya Szentkútjához, amely Szurdokpüspökin található.Hazafelé megpróbáljuk útbaejteni még egy Mária kápolnát is, mely Szentkút-völgye Mária kápolna néven fut a geocaching.hu oldalon.Mind a két helyen van…

2009.08.09. 22:23 DartagnanX

Első geocaching élmény

Egy hétköznapi beszélgetés eredményeként hirtelen hozzájutottam egy egyszerű de nagyszerű GPS-készülékhez, és ezen felbuzdulva úgy döntöttünk, hogy kipróbáljuk a geocachinggal egybekötött országjárást.Első célpontunk az egyik korábban említett pusztatemplom volt,…

Szólj hozzá!

Címkék: geocaching avar csévharaszt országjáró síremlék kunbábony pusztatemplom

2009.08.06. 16:57 DartagnanX

On the road again!

Most vagy jövő hét végén újra útnak indulunk.Erdélyi beszámolómat soha nem fogom befejezni, ahogy látom. Mert annyira régen volt, hogy már nem tudnék értékelhető plasztikussággal visszaemlékezni a történtekre.Kinéztem három helyet is, ebből kettő sajnos Ausztriában van,…

2009.06.30. 22:59 DartagnanX

Erdélyi beszámoló

Adós vagyok. Emberek százezrei küldtek e-mailt, hogy végre meséljem el, mi is történt velünk Erdély hegyei és völgyei között.Nos, tessék!Szerdán indultunk emlékeim szerint, ráadásul sikerült kacagtatóan korán elindulnunk. Három után valamivel már vígan csorogtunk…

2009.05.31. 21:31 DartagnanX

Erdély

Néhány kép.

Szólj hozzá!

Címkék: búcsú erdély kirándulás szováta korond torockó csíksomlyó országjáró

2009.05.09. 14:46 DartagnanX

Riegersburg

Itt sem tegnap voltunk, de voltunk.Magyarország hajdani határain is túl, egy szikla tetején helyezkedik el a riegersburgi vár. A várat a sziklába vájták, arra építették. Pontosabban egy vulkáni kúpra. Stájermark tartományban. Korábban (XIII. sz.) még két vár volt, ezt…

Szólj hozzá!

Címkék: utazás vár kirándulás szentgotthárd orszagjaro riegersburg

2009.04.24. 12:06 DartagnanX

Régen volt

Hogy új bejegyzést sikerült elhelyeznem a blogon. Ennek a legfontosabb oka az, hogy lusta voltam.Azóta jártunk Szegeden és méginkább Óföldeákon, valamint ellátogattunk Szentgotthárdra és átruccantunk Stájerországba, ahol megnéztük Regensburg várát.De először is néhány kép a…

Címkék: utazás kirándulás március 15 bér ünnepség orszagjaro

2009.03.16. 15:47 DartagnanX

Bér, március 15.

Megvolt. Máshol nem is jártunk. Kicsit megáztunk, kicsit megfagytunk, de nagyon jó volt Próbálok képeket szerezni, és azokkal megírni a történteket.

2009.03.14. 11:39 DartagnanX

Március 15.

Nemzeti ünnepünkön Bérre fogunk menni. Egyik kedves kollégám meghívására. Ők szerveznek a faluban egy kis ünnepséget, ott fogjuk a létszámot növelni. Közben körül is nézünk a környéken valószínűleg.Például elmegyünk Bujákra a délután folyamán. Buják vára már…

2009.03.03. 13:38 DartagnanX

Az kék túrárúl

Az országban körbefutó túra. Teljes hossza körülbelül 2600 km.Bár sokmindent neveznek kék túrának. Valaki szerint az északi részeken végigvezető kék útvonalak összessége, ez kb 1100 km. Ám a Vasutas Szakszervezet természetjáró bizottsága kiterjesztette az egész országra,…

1 komment

Címkék: kirándulás országos kéktúra országjáró

2009.03.03. 00:41 DartagnanX

Érthetetlen dolgok

Nógrádi kirándulásunkról még nem került fel fotóvideó (fantasztikus szó, most találtam ki). Ezt a hiányosságot próbáltam tegnap és tegnapelőtt helyrehozni. El is készítettem a videót a fotókból, fantasztikus dalt kevertem alá. Úgy összességében nagyon elégedett lehettem a…

2009.02.23. 21:46 DartagnanX

Neszmély, Várgesztes

Nos, eljött az idő. Videó, történtek és történelem következik. Első állomásunk Neszmély volt. Ahol a neszmélyi nagyvárat látogattuk meg. A helyiek sem nagyként tartják számon, amikor kérdeztük, hogy merre van a vár, a válasz általában az volt, hogy "A vár? Hehe,…

1 komment

Címkék: videó neszmély várgesztes országjárás